Saturday, October 20, 2012

INSYA-ALLAH...INSYA-ALLAH...INSYA-ALLAH...

PUT YOUR TRUST TO ALLAH...100% INSYA-ALLAH (^-^)
ya Allah... ya Allah... ya Allah...
Bismillahirrahmanirrahim....
Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...
Moga semua dalam rahmat-NYA 
insyaAllah
 
 
M.A.A.F. 
S.A.Y.A.   D.A.H.   R.I.N.D.U.
T.A.H.A.P.   S.E.R.I.U.S.
D.E.N.G.A.N.
S.A.H.A.B.A.T.2. S.A.Y.A 

 ~~~ma'a sodiqati~~~
...:::T.E.R.I.M.A.    K.A.S.I.H.:::...

 ~~~ma'a sodiqati~~~
...:::T.E.R.I.M.A.    K.A.S.I.H.:::...
Saya terkesan dengan kata2 ini:


BUKAN SAJA-SAJA Allah meletakkan anda dalam BIDANG itu..
BUKAN SAJA-SAJA Allah mengurniakan anda KEPAKARAN itu..
BUKAN SAJA-SAJA Allah memasukkan KELEMAHAN itu..
BUKAN SAJA-SAJA Allah memberikan UJIAN sebegitu..
BUKAN SAJA-SAJA Allah membiarkan anda mengemudi dalam KEADAAN sebegitu..



MELAINKAN Allah tahu anda akan memberikan sesuatu dalam bidang itu..
MELAINKAN Allah tahu anda bakal membiakkan ilmu-ilmu itu..
MELAINKAN Allah akan temukan anda dengan insan-insan ikhlas membantu..
MELAINKAN Allah mahu menguatkanmu..
MELAINKAN Allah mahu anda tahu betapa tingginya kasih sayangNya padamu..
Masihkah lagi tidak bersyukur?



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
begitu terkesan
terkena atas batang hidung sendiri

tapi alhamdulillah redha
sebab hidup ini pun tak lama dah
masih mencari dan cuba kenal diri sendiri
siapa aku???
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


saya sangat suka math, add math
bila demam, saya sembuh dengan math
bila sedih saya lupa dengan math
bila boring, saya cover dengan math
hidup ini number
itu yang saya suka
 ^^,

bukan semua orang bijak
mesti jadi doktor
bukan semua orang suka 
hal-hal menghafal

no skema2 man...

saya suka fikir dan selesaikan complicated math
apa2 orang kata
i love math
and one more "chemistry"

yesssssss... that me

 dalam lab, walaupun baju saya penuh dengan color2
walaupun saya paling comot
walaupun saya suka ikut hal sendiri
saya suka bila eksperimen saya meletup
huhuhu

ok nice...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ok
sebenarnya saya sakit kepala
dah lama saya sakit kepala
ia semakin menjadi2
kadang-kadang saya rasa macam nak mati
tapi hidup mesti diteruskan 

Ooooo Allah
moga saya mampu siapkan data2 ini
banyakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

saya sangat penat
kadang-kadang saya stress
saya dah letih

saya nak rehat
saya nak tidur yang lama
saya nak makan yang banyakkk

saya nak suasana yang tenang
damai
saya nak tengok pantai
saya nak rendam kaki dalam air terjun
saya nak makan ais krim
saya nak berlari kat tasik
saya nak dukung baby
saya nak main dengan kura-kura
saya nak tanam pokok
saya nak rehat...
saya nak usrah
saya nak jumpa sahabat2
saya nak dengar kuliah ilmu
saya nak dengar tazkirah
saya nak macam2....

^____~

D.O.A.K.A.N.L.A.H.    U.N.T.U.K.    S.A.Y.A
T.E.R.I.M.A     K.A.S.I.H


Doakan saya dapat siapkan analysis data untuk master thesis,
insyaAllah
moga Allah yang sangat dan Maha Penyayang itu permudahkan
Aamiin....
Aamiin....
Aamiin....


Tolong jangan stress, saya yakin saya boleh lakukannya!!!!
PASTI
KERANA ALLAH SENTIASA ADA BERSAMA...






2 comments:

linkWithin

Related Posts with Thumbnails