Monday, February 4, 2013

Laknat Allah ke atas Bassad Assad!!!

PUT YOUR TRUST TO ALLAH...100% INSYA-ALLAH (^-^)
ya Allah... ya Allah... ya Allah...
Bismillahirrahmanirrahim...
Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...
Moga semua dalam rahmat-NYA
insyaAllah
 
 
Laknat Allah ke atas Bassad Assad!!!
 
 
Bassad Assad (Syiah Alawiah/ Nusiriah) – mengakui dia Tuhan untuk Syria

Dia telah menyebabkan 6,400 wanita Sunni dirogol semasa dalam kem pertahanan.

Dia juga... mewujudkan undang-undang baru untuk membenarkan askar-askarnya mendera secara seksual terhadap tahanan wanita supaya ahli keluarga mereka yang menjadi para Mujahideen menyerahkan diri mereka untuk dibunuh.

Undang-undang ini telah menyebabkan wanita Sunni dirogol dan mengandung anak Syiah. Selain itu, Bassad telah memberi imuniti kepada askar2 nya untuk membunuh sesiapa saja. Tiada siapa yang dapat mendakwa mereka di mahkamah kerana merogol wanita Sunni.

Dalam link Al- Jazeerah, dua wanita Sunni telah berkongsi kisah duka mereka semasa didalam tahanan Syiah, di mana mereka dirogol dan diseksa. Seksaan yang dilakukan Syiah sama seperti yang pernah dilakukan pada zaman pertengahan dulu. Kedua-dua wanita ini berjaya diselamatkan oleh FSA Mujahideen akhirnya.
Syiah berlaku kejam kepada kanak2 juga, di mana seorang bayi perempuan berusia 4 bulan dari Homs diseksa sehingga mati di depan bapanya sendiri, untuk memaksanya memberi tahu kem lokasi FSA Mujahideen. Dengan kejamnya mayat bayi malang itu dibungkus dalam beg plastik dan dihantar ke alamat ibunya

Kisah lain, sepasang suami isteri yang baru berkahwin dipenjarakan dan isteri itu dirogol di depan suaminya sendiri hanya untuk keseronokan dan memastikan isteri malang itu mengandungkan anak Syiah.

Setakat ini, 17 wanita Sunni membunuh diri kerana positif mengandung anak Syiah manakala yang lain dibunuh ahli keluarga sendiri dan ada ayah dan suami membunuh diri juga unutk menjaga maruah. Mereka (Sunni) enggan melahirkan anak Syiah.

PALING TAK BOLEH DITERIMA ADALAH:

Duta Syria di Malaysia masih tidak dihalau keluar dari Malaysia.!! Tiada tindakan tegas dari kerajaan kita seperti tiada apa2 yang berlaku di Syria. Sampai bilakah kerajaan kita mahu terus senyap dan mementingkan diri sendiri?? Sesuatu perlu dilakukan segera sebelum terlambat.!! Apakah yang kita ingin jawab di depan Allah kelak jika ditanya, Apakah yang kita telah lakukan untuk menyelamatkan agama Allah?? Saudara seagama kite??

Sama2 kita renungkan. Semoga Allah menyelamatkan wanita2 Sunni kita disana. Amin.

Wassalam...

3 comments:

  1. ; ALLAHUAKBAR !!! kte sudah d akhir zaman.. ini y memang telah d beritahu olehNYA dri dulu lagi.. perkara seperti ini dan byk lagi seperti y d beritahu PASTI & AKAN BERLAKU.. kte berjuang menggunakan semua kudrat kte dari sekuat2 anggota badan sehinggalah selemah2nyer.. y penting kte jangan pernah lari o keluar dari jalanNYA.. mandikan diri ini dengan segala ilmu utk berjuang kerana ALLAH SWT.. amin.. ALLAHUAKBAR !!!!

    ReplyDelete
  2. Semoga Allah melindungi saudara2 kita di sana, Allahu Akbar!!!

    ReplyDelete
  3. assad gak pernah mengaku tuhan. pikir! hanya orang bodoh dan al qaeda yang membuat propaganda bashar. Jika bashar memang membunuh orang suriah, mengapa orang suriah sudah memilih dia sebagai presiden suriah, 2 kali??? makanya itu otak di pakai sedikit. Orang bilangnya begini "Common Sense" gitu. Jika anda memang mengaku sebagai islam sejati, mengapa harus membenci?
    Orang islam itu saling menyayang. Jangan ambil informasi dari media saja. kadang anda harus menggunakan otak dan penelitian yang luas. liat syrian rebel. mereka di pengaruhi kebohongan al qaeda. assad orang baik, assad hanya ingin melindungi syria dari kebohongan2 yang diterap oleh musuh, yaitu wahabi dan zionist, mereka satu sesama.

    ReplyDelete

linkWithin

Related Posts with Thumbnails