Wednesday, September 5, 2012

Doakanlah Saya Berjaya ^____~

PUT YOUR TRUST TO ALLAH...100% INSYA-ALLAH (^-^)
ya Allah... ya Allah... ya Allah...
Bismillahirrahmanirrahim....
Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...
Moga semua dalam rahmat-NYA 
insyaAllah
 

[moga external yang menilai dilembutkan hati oleh Allah]
 
 
 Subhanallah... Subhanallah... Subhanallah...

Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah...

Allahu Akbar...Allahu Akbar...Allahu Akbar...

Laa hawlawala quwwata illa billah...

Alhamdulillah, hari ni 5 September 2012, walaupun terlambat, hari ni saya mendapat berita yang memang dinanti-nantikan. Allah... Allah...

siapa yang TAK takut bila nak Qualifying Test????

semestinya saya juga takut, tapi inilah yang ditunggu,

cepat atau lambat

saya mesti hadapinya....

jadi saya mesti bersedia.

tapi, sekarang, kenapa saya begitu tenang???

saya pun tak pasti.

Alhamdulillah, dah mengharungi detik2 complicated, 

saatnya sekarang mengharungi dengan cool

cool ker? maaf, seminggu dah migrain, seminggu dah demam...

Alhamdulillah lama, setahun dah tak demam, akhirnya ^____~
 
bila fasa sakit dah berlalu, 
 
maknanya tinggal fasa antibodi melindungi diri
 
sekarang saya hampir2 sihat
 
TOLONG DOAKAN SAYA, 
 
MY QUALIFYING TEST (MASTER)
 
11 SEPTEMBER 2012, 11.30A.M.
 
 INSYAALLAH

Doakanlah untuk saya, semoga lancar presentation nanti

Moga di lapangkan minda, tenang hati

Moga hadir dengan ilmu penuh di dada

Moga tetap bersemangat

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Sekarang saya mesti siapkan paper dulu, data analysis dah siap, tunggu nak interprete

ok, edit paper, siapkan tugasan R.A.

insyaAllah

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aaminnn
 
Tahu dah boleh QT 5/9/2012 ^____~
 
11/9/2012 QT...............12/9/2012 cukup setahun master
 
16/9/2012 my birthday (moga ada berita yang baik, Aaminnn) 

tahun 2011, 5/9/2011 tahu dapat sambung master,

12/9/2011 register master

Allah alhamdulillah.... macam comellll

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

insyaAllah, saya akan buat yang terbaikkk,

moga lidah saya dikawal oleh Allah akan segala ungkapannya

moga lancar, tepat, padat, dan menepati...

sejujurnya saya risau

tapi saya akan cuba berlagak cool


Kesimpulannya,
 
 DOAKANLAH SAYA BERJAYA


No comments:

Post a Comment

linkWithin

Related Posts with Thumbnails